udasie.pl poleca
Film Warszawa
SPOT FILMOWY DLA HOSPICJUM DOMOWEGO NA 1% OPP

Wstęp

Warszawskie Hospicjum Domowe niesie darmową pomoc blisko 400 osobom miesięcznie. Ich pacjentami są osoby chore na nieuleczalne choroby, które nieuchronnie zbliżają się do końca życia. Hospicjum Domowe podejmuje opiekę domową do ostatnich chwil życia tych, którzy często zostali zapomnieni przez bliskich. Hospicjum, działając zupełnie charytatywnie, nie ma środków na pokrycie kosztów produkcji spotu na 1% podatku OPP, który mógłby wesprzeć ich działania w przyszłości. Postanowiliśmy to zmienić!

Wraz z kilkoma osobami podjęliśmy pracę nad spotem video, który będzie zbierał środki na dalszą działalność Hospicjum. Potrzebujemy Waszej pomocy, żeby zrobić go na poziomie, który pozwoli nam go wyemitować nie tylko w internecie, ale i w telewizji.

Film

Opis projektu

Scenariusz spotu filmowego dla Hospicjum jest oparty na autentycznych listach osób żegnających się z bliskimi. Stając w obliczu śmierci zaczynamy dostrzegać to co najważniejsze. Chcemy, żeby oprócz pomocy materialnej dla Hospicjum, spot ten pobudzał ludzi do refleksji nad ich własnym życiem. A jak będzie brzmiał Twój ostatni list?

Spot będziemy realizowac na filmowej kamerze z optyka, która pozwoli nam uzyskać kinowy obraz. O dźwięk zadba profesnonalne studio dźwiekowe, natomiast postprodukcją zajmie się studio filmowe mindframe, które w zeszłym roku współtworzyło wiele reklam i kampanii ogólnopolskich.

Cel

Mimo tego, że wszyscy biorący udział w produkcji spotu podejmują tą pracę jako pomoc na rzecz Hospicjum i ich pacjentów, to potrzebujemy opłacić wiele kosztów, takich jak wynajem sprzętu, studia nagraniowego oraz logistykę dla kilkunastu osób przez 2 dni pracy. Następnie czeka nas kupno licencji muzycznej oraz cała postprodukcja na najwyższym możliwie poziomie. Do zrealizowania spotu filmowego dla Hospicjum potrzebujemy pokryć koszty produkcji 2500 zł, co biorąc pod uwagą ilość osób, sprzętu i czasu zaangażowanego w produkcję jest bardzo niskim kosztem.

Film

 

 

Autor / zespół projektowy

Zespół produkcyjny tworzą osoby:

- reżyser: Michał Bernardyn

- operator: Jan Sobierajski

- oświetlenie: Andrzej Kocuba

- 10 aktorów

- realizator dźwięku: Przemysław Jaworski

- postprodukcja: mindframe studio filmowe

- Warszawskie Hospicjum Domowe diecezji Warszawsko-Praskiej

Zrealizowalismy setki form video z wartościami, które niosą nadzieję innym na lepszą przyszłość. Braliśmy udział w spotach reklamowych, produkcjach telewizyjnych i kinowych. Dotarlismy do milionów widzów na całym świecie.

Film

 

Dlaczego chcemy zrealizować ten projekt?

Chcemy zrealizować wyjątkowy spot, który przyczyni się do dalszej pracy Hospicjum, jego dalszej pomocy tym, którzy odchodzą do wieczności. Stwórzmy wspólnie narzędzie, które będzie zbierało fundusze na godne przeżycie ostatnich chwil życia dla tysięcy ludzi.

Zaufaj i działaj

Doradzamy, jak przygotować projekt i przeprowadzić kampanię.
Doradzamy, jak przygotować projekt i przeprowadzić kampanię.
Wspieraj wygodnie wybraną metodą płatności.
Wspieraj wygodnie wybraną metodą płatności.
Na każdym kroku transakcji dbamy o Twoje bezpieczeństwo.
Na każdym kroku transakcji dbamy o Twoje bezpieczeństwo.